maanantai 7. tammikuuta 2013

Kurinpalautus.

Koko viime syksyn söin mitä sattuu. Siis oikeasti mitä sattuu ja ihan miten sattuu. Töissä kovassa kiireessä ruokailuvälit saattoivat venyä kuuteen tuntiin ja lounaan saatoin korvata cappuccinolla (niin hyvää kuin se meillä töissä onkin, ei se ole kovin terveellinen lounasvaihtoehto). Iltaisin söin sitten koko päivän edestä, paljon kerrallaan, koska nälkä ei vain tuntunut loppuvan, vaikka söi miten paljon tahansa.

Joulun jälkeen päätin, että uuden vuoden alkaessa palaan taas terveellisemmän ruoan pariin, syön säännöllisesti ravitsevaa ruokaa. Miksi? No siksi, että vatsani alkoi oireilla kovastikin epäsäännölliseen ruokarytmiin ja ravintoköyhään ruokaan, närästi, minua väsytti koko ajan, olin KOKO syksyn flunssassa (ennen sairastin n. yhden flunssan vuodessa), iho voi huonommin, hiukset voivat huonommin ja ennen kaikkea minä itse en voinut ollenkaan hyvin.

Vasta vajaan viikon olen syönyt terveellisemmin ja arvatkaa mitä: olo on mahtava! Ihanan kevyt ja raikas. Ihan oikeasti!

En ole millään laihdutuskuurilla, vaan opettelemassa taas uudestaan nauttimaan sellaisesta ruoasta, joka tekee minulle pysyvän hyvänolontunteen, jotta koko kehoni voisi paremmin.

Pirteää alkanutta viikkoa kaikille!:)


1 kommentti:

  1. Hienoa että olet saanut muutosta aikaan;tuo iltasyöpöttely kuulostaa kovin tutulta...

    VastaaPoista